1. sraz blogerek W.I.T.C.H. 12.8.2011 Olympia Brno

1. sraz blogerek W.I.T.C.H. 12.8.2011 Olympia Brno

12. srpna 2011 v 18:05 |  Srazy blogerek W.I.T.C.H.

Ahojík, tak už to máme (bohužel) za sebou.
Pokud někdo neví, co mám na mysli, tak včera (12.8.2011) byl náš dlouho očekávaný sraz blogařek a největších fanynek W.i.t.c.h.
Bohužel nedorazili všichni, co byli srdečně zváni, ale chápu, že největší jejich překážkou byli rodiče.
A k srazu: Bylo nás 5 :-D (jako ten film :-D a nebo jako Witch :-)). Dorazili jsem tedy autobusem k nákupnímu centru Olympie a konečně jsme si to naplno užili.
Sice obchody spíše preferují Hannu Montanu :-O a Hello Kitty. Ach jo, co se dá dělat, Witch už se nedá tolik sehnat, jako před pár lety.
Jinak jsme se také samozřejmě vyfotili. Zde vám ukáži 2 nejpovedenější a nejhezčí fotečky naší partičky:


*Zleva: hay linka, Wiluška Vandomová, Will (já), Cornelia a Irmuška
Pokud by jste měli zájem vidět víc fotek, tak stačí mi napsat na facebook.
Jinak nákupy Witch dopadli skvěle (i když toho nebylo tolik). Hned jsme zakoupili tašky Witch a samozřejmě i oficiální časopis W.i.t.c.h. z Brna:

A také něco na památku- naše podpisové kartičky :-))

Co říci na závěr ???: Plánujeme další sraz, ale snad to příště dopadne i pro ostatní zvané, co včera nemohli dorazit.
Jinak sraz byl opravdu úžasný. Nejen, že jste výborné blogařky, ale také úžasné kámošky, mám z vás opravdu radost a jsem nadšená :-))
Kdo tam nebyl, tak si ani nedokáže představit, jaký to byl skvělý den
(pro mě ten nejlepší z celého roku :-))


Žádné komentáře:

Okomentovat