» O ADMINOVI BLOGU

» O ADMINOVI BLOGU

2. září 2013 v 17:33 | Will |  Povídky
Ahoj, jmenuji se Tereza, ale tady na blogu mě můžete naleznout pod přezdívkou Ari Aura nebo dříve Will, mé nejoblíbenější strážkyně. Jsem 21 letá studentka a mezi mé koníčky patří především grafika + tvorba designů, focení, tvorba webových stránek, umění + kresba, malba, fitness + zdravý životní styl a hra na klavír. Vystudovala jsem Gymnázium P.Křížkovského s uměleckou profilací v Brně a nyní studui na Masarykově univerzitě, filozofické fakultě historii. Jsem spíše takový tichý typ, co se ve většině případech moc neprojevuje. Věřte, že někdy je lepší raději pomlčet, ale jen v určitých případech. K blogování jsem přišla v roce 2010 a díky návštěvám pár blogů s tématem Witch, mě přimělo k tomu si také blog založit. Když jsem sem přišla, tak jsem neuměla natolik s blogem, aby kvalita článků, či grafika se podobala těm dnešním a proto byl blog z velké části zrekonstruován. Tak když náhodou narazíte na staré články si jich prosím nevšímejte :D. V Photoshopu se učím sama od ledna 2012 a naplno se práci v něm věnuji od roku 2013. Grafickou tvorbu provádím jedině v Adobe Photoshop CS6. Dále nesmím zapomenout podotknout, že strašně moc miluji dějepis a vše, co je vzpjaté s historií. Z tohoto vyplývá, že se moc ráda utápím v nostalgii a ráda vzpomínám na hezké chvilky. Tohle vysvětluje, proč jsem zrovna jedna z mála osob, která vydržela u Witch neuvěřitelných 15 let až dodnes a pokračuje to dál a dál, prostě už napořád. Takže tedy: Witch jsem poznala před 15 lety,
tudíž se psal rok 2002. Nejvíce to přišlo až v roce 2004 a pokračovalo až dodnes. Jsem velká fanynka a zároveň velká sběratelka Witch. Doma mám kompletní sbírků všech časopisů, knih, speciálů, příloh z časopisů, či ostatních věcí s Witch. Witch sbírám i teď a kupuji věci, které ve sbírce ještě nemám. Chci mít doma skoro všechno od nich, protože
 Witch pro mě znamená strašně moc. Je to srdcová záležitost, která mě prováděla od mého dětství až do teď. Skoro všem to přešlo, ale mně ne a nestydím se za to! Witch příběhy miluji nadevše. Mám na to krásné vzpomínky a plno prožitků. Hodně mě zklamalo, že neudělali pokračování seriálu Witch, který zbožňuji snad ze všeho nejvíc a tak bojuji za 3 sérii Witch. Nyní jsem v kontaktu s fanoušky ze zahraičí a téměř z celého světa. Jsou to také sběrateli a příznivci Witch a v mém věku, nebo dokonce ještě starší. Holky i kluci, na tem nezáleží. Když se oficiální česká
stránka www.witch.cz zrušila a ostatní blogy přestaly vydávat svoji aktivitu, tak jsem se rozhodla udělat z mého blogu jedinou oficiální českou stránku WITCH. Takže se Vám snažím poskytovat všechny novinky ze zahraničí a všechny veškeré informace, které nikde na českých stránkách nenajdete! Blog vedu, protože chci, aby se na Witch nezapomnělo a
aby si lidé tady mohli připomínat ty nádhe
rné příběhy a časy jejich slávy. Přepisuji pro Vás i příběhy z knížních kolekcích a tisknu komiksy. Za tu dobu, co tu na blogu jsem jsem ponzala úžasné 4 kamarádky se kterými máme každý rok srazy Witch a dodržujeme, tak naši "witchovskou" tradici, ale to už si můžete přečíst v jiném článku. Chci jen říct, že jsem velká sběratelka a navždy budu. Prostě WITCH FOREVER. Znamenají pro mě toho tolik, že to ani slovy neumím vyjádřit. Mrzí mě, že nejsou už populární a že upadají k zapomnění, ale tady nikdy neupadnou!
Na závěr bych chtěla poděkovat stálým i novým návštěvníkům, co tenhle blog stále navštěvují a rádi čtou, či komentují mé články a rádi se sem vracejí. Nemsírně si toho vážím. A děkuji ještě za úžasnou návštěvnost se kterou jsem velmi spokojená i když W.I.T.C.H. v dnešní době už moc nikoho nezajímají, tak jsem ráda, že sem ještě tolik lidí chodí. Jen jednoho se bojím nejvíc, že W.I.T.C.H. vymizí navždy. Tak doufám, že jste se o mně dozvěděli něco víc a také doufám, že si to někdo přečetl. Tak já se s Vámi loučím. Děkuji za pozornost.


Tady jsem já s prvním časopisem Witch a nejstarším diářem Witch


Žádné komentáře:

Okomentovat