Rozcestík - ČASOPISY W.I.T.C.H.



10 komentářů:

  1. Ahoj Terezka, som veľmi rada, že plánuješ všetky komiksy aj špeciály pridať na stránku.

    Veľmi ma mrzí, že sa už všetky čísla nedajú zohnať alebo kúpiť v češtine ako predtým. Boli to pekné príbehy. Bohužiaľ mám pár čísel neúplných, resp. som niektoré stratila a veľmi rada by som raz prečítala všetky časti (najlepšie v češtine).

    ...Snažila som sa niečo prečítať aj po anglicky online, ale nejako ma z toho trochu bolia oči.

    Som rada, že aspoň takýmto spôsobom sa snažíš potešiť našu generáciu, bez ktorej si Witch nevieme predstaviť. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Komiksy se už přidávají, dostupný nyní je již ročník 2002, pracuji na dalších...

      Vymazat
  2. Si super, teším sa na ďalšie 💗

    OdpovědětVymazat
  3. prosím pěkně o přidání dalších,moc se těšíme samou nedočkavostí, bohužel jsme se nedostali k těmto časopisům už dříve a mrzí nás že takto brzy skončili vydávat. Bohužel naše sbírka není rozsáhlá až do konce a jsme velice rádi za tebe, že takovým způsobem nám chceš udělat radost.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, budeš přidávat i další ? Já mám akorát do ročníku 2008 a pak sem tam nějaký díl, už není možné prostě sehnat, a jsem velice ráda, že to takhle publikuješ dál pro nás fanoušky. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuju za tento web 🙏 W.I.T.C.H. bylo moje dětství. Měla jsem krásnou sbírku bohužel se nedochovala

    OdpovědětVymazat
  6. Hrozně moc se těším, až přidáš dalši! Mrzí mě, že se moje časopisy nedochovaly

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi skvělá! Děkuji ti za tvou práci..úžasné!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Je prosím někde soupis toho kolik vyšlo dílů v různých ročnících?

    OdpovědětVymazat