4. sraz čarodějek W.I.T.C.H. 25.7-29.7.2014

4. sraz čarodějek W.I.T.C.H. 25.7-29.7.2014

30. července 2014 v 13:11 | Will
A je tu dlouho očekávný článek! Hned jako první informaci Vám chci oznámit, že už to nejsou jenom srazy blogerek, které trvaly den max.2 dny, ale jsou to už naše slety. Jak vídíte, tak máme za sebou už 4 setkání. První den jsem šla na vlakové nádraží, kde jsem se měla sejít s Verčou (brka13), Olčou (blocek-witch-cornelia), Áďou (blocek-irma). Hned jsme se přivítaly a jely k nám. Tam si holky vybalily věci a popřály mi k narozeninám a dostala jsem od nich opravdu moc hezké časopisy, speciály a knížky Witch. Hned jsme se do nich začetly. Pak jsem holky pozvala do naší jídelny na malinovou kostku. Moc nám to chutnalo a šly jsme se projít k rybníku a také jsme chvíli byly na zahradě s mými psy. A pak následoval ještě přípitek na náš slet a také na moje narozeniny a přitom jsme ještě koukaly na videa z předchozích srazech. No a samozřejmě, že jsme vše fotily a natáčely a ještě se fotily s mými Apple věci a Olčinými Apple věci. Na večer jsme šly na Kiosek (to je naše hospoda u rybníku) a tam si daly kofolu a ťukly jsme si. Byla opravdu tma :D. Pak za námi dorazila Ája (andreaandrey) a šly jsme se projít k rybníku a zase si sedly na Kiosek a daly kofolu a kecaly o všem možným. Také jsme různě blbly v parku, fotily se a natáčely videa a vzaly jsme si tam nějaké testy, kvízy, hry s witch. Potom jsme šly na oběd a taky se fotily a pak ke mně do pokoje, kde jsme si prohlížely časopisy z roku 2002 a 2003. A během chvíle zazvonil Áji mobil, že pro ni taťka už jede. Tak jsme se sní rozloučily a šly jsme se vykoupat a zaplavat do bazénu a mezitím si daly grilované maso s chorvatským salátem. Mňam, moc nám to chutnalo. No a večer jsme se šly chystat na zábavu na které ještě jako bonus byla horská loď a velký řetízkáč. Šly jsme na to večer a byly jsme několkrát na lodi a řvaly jména lidí, které nemáme v oblibě a pak jsme si šly zatancovat na parket. Hudba byla úžasná a byly jsme tam jen do 2 no.. :/ :D. Další den jsme byly docela unavené, protože v předchozích dnech jsme se nezastavily a tak jsme se naložily do bazénu, koukaly na seriál W.I.T.C.H. a hrály Návart Nerissy. Dalším dnem jsme se fotily s časopisem W.I.T.C.H. fotily se v zrcadlech, šly na Kiosek na zmrzlinu a udělali si pod pergolou oslavu s hudbou witch a hrály tam Svět WITCH. Pak už byl poslední den a to se jen holky balily a loučily jsme se, ještě jsme se vyfotily a já každý okamžik točila a fotila. Pak přijel vlak a objaly jsme se a se slzami v očích jsme se rozloučily a pak jen já jsem zůstala sama stát na nádraží a pozorovala vlak jak mizí v husté trati obrostlé lesy. Samozřejmě toho bylo mnohem víc, jenže kdybych měla rozepisovat každou drobnost vyšlo by to na pěkně dlouhý článek a taky přece si chceme nechat něco pro sebe. Byl to ten nejúžasnější slet, který kdy byl a zase lepší, než ty předchozí. Holky mám hrozně moc ráda! Jsou to ti nejvíc top lidičky co znám.

Žádné komentáře:

Okomentovat