Jak to všechno začalo a jak to všechno skončilo?

Jak to všechno začalo a jak to všechno skončilo?

31. července 2014 v 13:50 | Will

Dnes přicházím docela s netradičním článkem. V dnešní době je už jen pár lidí co si vydrželo kupovat časopis witch od samého začátku po ten poslední. Je málo lidí kdo má doma první číslo a to poslední číslo časopisu witch. Jedná se o úplně první číslo witch 1/2002 a úplně poslední číslo 11/2013 aspoň tedy pro mě skončilo, protože časopisy witch vychází od znova a já je už nekupuji, protože ten komiks doma mám, tak k čemu by mi asi byly? :D. A teď hlavně k tomu. V čem jsou tahleta dvě čísla tak magická? První bod, který si všimnete, že vedle sebe je úplně první časopis a úplně ten poslední. V jednom je komiks jak to všechno začalo a v druhém je komiks jak to všechno skončilo. Téměř 13 let rozdíl od prvního čísla. Fascinuje mě i vás musí jak jsou takto vedle sebe. Teď co se týče stejného komiksu. V prvním čísle je hned na začátku pevnost Kondrakar (poznáte rozdíl podle zažloutlého a bílého papíru) a v posledním čísle je na konci. Tohle mě taky dostalo. Stačí si přečíst poslední číslo časopisu. Ve mě to probudilo emoce. Ten pocit když to čtete, že vlastně čtete poslední číslo a uvědomit si to. Kdo to zažil stejně jako já je opravdový fanoušek WITCH! Máte doma taky tyto opravdu magické časopisy witch? Jestli ano, jste opravdový fanoušek!

Žádné komentáře:

Okomentovat