Srazy blogerek W.I.T.C.H. - Informace

Srazy blogerek W.I.T.C.H. - Informace

31. prosince 2013 v 18:34 | Will
Rozhodla jsem se pro Vás napsat článek o našich každoročních srazech blogerek W.I.T.C.H., protože někdo třeba nemusí vůbec tušit o co to vlastně jde. Začnu úplně od začátku. Jak k těmto událostem došlo? Začalo to už v roce 2010, kdy jsme se na blogu všechny poznaly. Začaly jsme si spolu více psát, až se z nás staly internetové kamarádky, ale my jsme nechtěly být jen kamarádky přes internet. A právě tohle vedlo k našemu prvnímu srazu, na který jsme se na začátku roku 2011 domluvily. Sraz se opravdu uskutečnil dne 12.8.2011 v Brně v Olympii. Bohužel nedorazily všichni. První srazík byl sice moc krátky, ale za tu krátkou chvíli jsme toho stihly strašně moc a byl to opravdu neuvěřitelný zážitek na který nikdy nezapomeneme. A hned jsme se domluvily, že příští rok bude další sraz. A ano, další sraz byl a uskutečnil se dne 3.8.2012 v Galerii Vaňkovce v Brně. Byly jsme všechny strašně moc rády, že se zase po tom roce vidíme. Tento sraz pčece jen byl lepší, než ten před tím, ale zase některé holky nemohly dorazit. V roce 2013 proběhlo už třetí naše společné setkání. Sraz se konal dne 8.8 - 9.8.2013 v Níhově u mě doma. A poprvé v dějství našich srazů jsme zahájily návštěvy u mě doma. Prohlížely jsme si knížky, časopisy, blogy a nafotily spousty fotek na které se můžete podívat. Dále jsem holkám ukazovala, co mám vše od Witch. Pak jsme šly navšívit níhovskou přírodu, fotily se s mými psy a také byla večerní procházka. A koukat se na Witch seriál ve 4 hodiny ráno můžeme jenom my xDD. Byl to ten nejkrásnější sraz, na který dodnes vzpomínám a zůstane v mém srdci napořád a v paměti mám každou chvílí, co jsme dělaly. Nikdy na tyto dny nezapomenu. A tak od od roku 2013 až dodnes probíhají srazy každý rok v létě o velkých prázdninách u mě doma. Každým rokem máme na srazu nové události, prožitky a poznáváme nové fanoušky Witch. Každý sraz byl něčím vyjímečným. Jak se naše srazy budou vyvíjet dál nikdo neví, ale jedno vím jistě. Tohle nás už nikdy neopustí. Patří to prostě k nám a stala se z toho naše každoroční tradice, která nás spojuje ne jenom díky Witch, ale díky našemu přátelství. Tyto společné dny jsou kouzelné, protože se v tváři v tvář setkávají skutečné fanynky Witch. Naše dny jsou stanovené na základě Witch, takže většinou spolu řešíme úplně všechno, co s Witch souvisí. Však se přesvědčte sami. Mrkněte na fotky!! Na závěr bych chtěla hrozně moc poděkovat tomuhle blogu a jsem strašně moc ráda, že jsem si ho kdysi založila a vlastně díky němu poznala ty nejúžasnější holčiny na světě. Teď už můžu říct ty nejúžasnější kamarádky, které mám strašně moc ráda. Děkuju i WITCH, protože jejich kouzlo a magie nás dalo dohromady. Jsem strašně moc ráda, že před 15 lety jsem Witch poznala. Teď se těším na každé velké letní prádniny, kdy bude další sraz. Doufám, že těch srazů bude před náma ještě dost, protože tyhle dny jsou opravdu velmi magické.Tento článek, který jsem napsala jsem tu chtěla mít jako jednu velkou památku, kterou si můžete přečíst a zavzpomínat (hlavně my). A také pro ostatní čtenáře mého blogu, aby se dozvěděli, co vlastně jsou naše srazy blogerek W.I.T.C.H. Tak doufám, že teď už víte o co jde. A na závěr článku přidávám pár fotek ze srazu 2013 a zpředešlých srazíků. 
Z každého srazu máme tyhle památeční kartičky, kde se podepíšem

FOTOGALERIE

Žádné komentáře:

Okomentovat