Moje kompletní sbírka speciálů W.I.T.C.H. (2015)

Moje kompletní sbírka speciálů W.I.T.C.H.

22. července 2015 v 14:23 | Will |  Moje časopisy a knihy W.
Ahoj, dnes bych vám chtěla představit moji kompletní sbírku všceh speciálů Witch+samolepková alba, kalendáře, které řadím mezi speciální vydání časopisů Witch. Opět doma mám všechny speciály, které kdy v České republice vyšly. Vycházely od roku 2002, kdy vyšel pvní speciál Halloween, až po rok 2010, kdy vyšly poslední dva speciály Jensenova taneční akademie. Speciály jsem fotila všechny pohromadě na jednom místě (ne jednotlivě jako třeba u časopisů), protože už jsem jeden takový článek na blog dávala. Mám doma 29 speciálů Witch z toho 3 samolepková alba a 5 speciálů s kalendářem. Pod celým článkem můžete vidět náhled. Máte doma také nějaké speciály?








Žádné komentáře:

Okomentovat