W.I.T.C.H. GRAPHIC NOVELS - Moje sbírka

Zdravím všechny svoje návštěvníky. Po dlouhé době opět přicházím s novým článkem, který bych chtěla věnovat těmto populárním knihám W.I.T.C.H. Jak jsem již psala v minulém článku, kde jsem měla též tuto tématiku, bych ráda na úvod ještě zopakovala pár informací. Americké nakladatelství mangy YenPress se v roce 2017 oficiálně rozhodlo, že zkompletují úplně celou komiksovou ságu příběhů W.I.T.C.H., která má celkem 9. sérií a budou je postupně vydávat jako souborné knihy. Zatím vyšlo 23 novel. Nejnovější je číslo 23, které vyšlo nedávno a tudíž ukončuje svým dílem 3 sérii New Power, kterou to zdaleka nekončí. YenPress připravuje pro měsíc duben novelu 24, která bude počátkem začínající další komiksové série W.I.T.C.H. Teach 2b <3.! Mega moc se na to těším. Ze ságy New Power mám dva díly a nynější nejnovější musím ještě dokoupit. Každopádně je to skvělé, že jsou aspoň nějaké novinky ohledně Witch. Všechny svoje novely mám v angličtině. Jinak co se týče ostatních zemí, tak oficiálně prodej oznámilo Rusko a Polsko ve svém jazyce, jestli ale i něco podobného oznámí náš Egmont pro Českou republiku, to je zatím ve hvězdách. Buďme rádi alespoň za angličtinu. Je tady někdo z ČR, kdo je má také? Schválně se pochlubte do komentářů. :-)
















1 komentář:

  1. Chtěla bych se tě zeptat, to jsou komiksové části, nebo je to udělané jako bylo u nás, že na začátku jsou dvě stránky komiksu, pak je text a pak zase na poslední stránce komiks?

    OdpovědětVymazat