Jak archivuji staré časopisy W.I.T.C.H.?

Jak archivuji staré časopisy W.I.T.C.H.?

10. července 2014 v 14:03 | Will |  Moje časopisy a knihy W.

Dnes mě napadl skvělý typ na nový pořádný článek s nějakou tématikou. Včera jsem si archivovala ročníky 2002 a 2003 a tak bych to tu chtěla trochu víc rozvést jak to vlastně provádím? Celá má archivace začíná, že si prvně pořádne skontroluji časopisy jestli náhodou někde něco neodpadlo, popřípadě, abych to mohla slepit (spíše u starších ročníků). Slepených mám jen pár kousků jinak vypadají dobře. Dále si nahromáždím ochranné fólie do kterých pak časopis vložím a z druhé strany vložím další časopis a to následující číslo. Až mám časopisy naskládané ve fóliích, tak dolů do rohu nalepím takové lepky.viz obrázek a nakonec napíšu o co se jedná za číslo a za to o jaký rok se jedná. Nakonec všechny časopisy dám do složek a vložím na polici do knihovničky, takže mi to tvoří takovou docela "velkou a silnou knihu". Když si chci nějaké číslo výtahnout, nebo přečíst tak jen vysunu z fólie a pak zase je tam dám. Je to mnohem lepší a přehlednější, než někde je mít na hromadě a přehrabovat se v tom. Je to fakt úžasné a vaše časopisy budou tak hezky zachovalé, nepoškozené a nezaprášené (nejvýhodnější u starších ročníků). Nakonec přidávám video, které jste asi už viděli, jen pro případ kdyby někdo nevěděl o jaké složky jde :). Tak doufám, že jsem vás aspoň trochu inspirovala. A jak je skladujete vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat