My v časopisu W.I.T.C.H. + jak to skončilo?

My v časopisu W.I.T.C.H. + jak to skončilo?

2. dubna 2015 v 12:14 | Will |  Povídky
V dnešním článku bych se nejprve na začátku téhle mé povídky chtěla nejprve vyjádřit ke konci časopisu Witch. Jak už všichni dobře víme, tak časopis Witch skončil v říjnu v roce 2014 a to dost náhlým způsobem. Docela mě mrzelo to, že Egmont nemohl vydat nějaké speciální vydání časopisu s lepším obsahem a dárkem. Doslova to totálně všechno odflákli a ani se nenamáhali tím, že by napsali nějaké hezké rozloučení, které třeba napsali v časopise Witch Styl, který skončil jedenáctým číslem v roce 2010. Přišlo mi to tak jako kdyby se časopisu chtěli hned zbavit a vůbec nemysleli co to s fanouškama udělá. Toto prostě od nich nebylo vůbec hezké. Potom ještě jak reagovali na E-maily a někomu vůbec ani neodpověděli. Prostě Witch tady u nás skončilo strašně tím posledním číslem, tohle si vůbec nezasloužily. Myslím si, že kdyby to ukončily časopisem 13/13, tak by udělali líp, komiks by tomu odpovídal a všechno, protože ani dárek nebyl zrovna nejhorší. Pořád jsem si myslela, že poslední vydání bude takové netradiční, že tam třeba zahrnou všechno o Witch co bylo dříve, třeba nějaké starší fotografie fanoušků nebo nějaké zajímavosti o prodeji časopisu. Prostě vůbec nic z toho. Tohle mě opravdu zklamalo, skončilo to hrozně. Ale teď se dostáváme konečně k té lepší stránce. V průběhu loňských prázdnin jsme s holkama psali do Egmontu a naposílaly jsme jim pár fotografií z našich sletů Witch a vůbec jsme nedoufaly v to, že by nás mohli do časopisu Witch dát na hlavní stránku. Jsem za to moc ráda, protože se nám všem splnil tak jakoby sen. Ještě nikdy ani jedné z nás tam nezveřejnili ani kresbu natož naše fotografie. Jsem moc ráda, že já a holky můžem být na hlavní stránce v posledním časopise Witch. Tohle mě moc potěšilo, aspoň jak si říkáme "opravdové fanynky". Jen mě mrzí to jak to Egmont hrozně odflákl a vůbec si s posledním číslem nevyhrál, ale co už naděláme, bohužel už nic. Časopis definitivně skončil a život jde dál. Jen vzpomínky zůstávají, ale v tom nám nebrání nic, abychom u W. nemohli nadále zůstat. Do komentářů mi napište vy, co si myslíte o tom jak u nás časopis skončil. Děkuji za přečtení.


Žádné komentáře:

Okomentovat