W.I.T.C.H. - "Navždy v našich srdcích"

W.I.T.C.H. - "Navždy v našich srdcích"

24. června 2014 v 12:51 | Will |  Povídky
Jak jste si mohli všimnout tak v dnešní době to už vůbec není co dřív a ano, myslím tím W.I.T.C.H. Kam zmizely ty časy kdy jsme si v obchodě mohli normálně koupit pořádný krásný produkt a každý měsíc a později i týden, netrpělivě čekat na nové vydání časopisu, které byly natolik magické svým dějným komiksem a dárkem s motivem W.I.T.C.H. a plno novinek týkající se jich. Skoro každým rokem jsme očekávali, až v časopise W.I.T.C.H. uveřejní informace o sraze čarodějek nebo-li také Setkání v Meridianu. Na kouzelných srazech kde si můžem zakoupit tolik náderných věcí. Všechny knížky, které kdy vyšly, byly všechny k sehnání. Kdy jsem ráno vstala a běžela zapnout Jetix abych stihla ten nejnapínavější, nejlepší seriál mého dětství, časy kdy W.I.T.C.H. ještě běželo normálně v televizi a později i na Nově. Byly tak populární, že jsme snad neznali osobu, která by je neznala. A jak je to teď? Asi všichni to vidíte. Většina z nás na ně zapomněla a čím víc jich bylo tím víc se začaly pomalu co rok vytrácet. Problémem je také to, že jak W.I.T.C.H. není moc na sociálních sítích tak o nic ta nová dnešní generace nemá ani zdání. Další problém je, že se autoři seriálu W.I.T.C.H. na to vykašlali, aby udělali pokračování seriálu. Asi vůbec nevěděli jakou slávu to může přinést, protože seriál se stal velmi oblíbeným. Já si říkám:,,Naděje neumíra, já budu věřit v to, že jednoho dne si na ně někdo vzpomene a udělá pokračování seriálu tak jak si po několika letech vzpomněli na Šmoule". Přece tak nádherně vymyšlené postavy, každá jiná, každá něčím výjměčná, každá jiný charakter, každý se sám v jedné najde, by se přece nemohlo jen tak zahodit. Možná si myslíme, že je nás fanoušků méně a méně, ale zkusme se rozhlédnout, na světě je několik miliard lidí a v té miliardě jsou stále fanoušci, kteří na ně od jejich slávy nezapoměli a já to vím. Na cizích stránkách jsem byla seznámena s hodně lidmi, kterým bylo aspoň přes 20 let a fotili se tam s prvním číslem časopisu, nebo jejich oblíbenou knížkou. Fanoušci jsou tu stále s námi, ale jak bych to tak nazvala "jsme ohrožený druh". Náš počet se snižuje a víte proč? Každý si řekne "WITCH toho vůbec nikoho nezajímá, nemají nic nového, nedá se nic koupit, už na to kašlu" a to je právě ta chyba! Neznamená to, že když W.I.T.C.H. už nejsou v dnešní době moderní, nemají nic nového tak se od nich oddálíte, ale naopak! Tímto článkem bych chtěla říct, že jejich fanouškem můžeš být napořád a můžeš je mít pořád tak rád/a jako před tím. Přece to bylo Vaše celé dětství, no ne? Moje ano a proto jsem Vám to tímto chtěla říct! W.I.T.C.H. jsem poznala ještě za jejich slavných časů, kdy jsem byla v první třídě. Tak jsem je zbožňovala jak nic jinýho. Nic mě neuchvátilo natolik jako W.I.T.C.H. a to je co říct, protože já u ničeho dlouho nevydržím! Ale za to u W.I.T.C.H. jsem vydržela 10 let! A stále je mám ráda tak jako před tím a pořád jsem jejich fanynka a na tom se nic nezmění. Tento článek bych také chtěla věnovat jim za to všechno co jsem s nimi zažila, téměř skoro mé celé dětství a mám na ně tak nádherné vzpomínky, že na ně nikdy nezapomenu a zůstanou v mém srdci napořád a doufám, že i v těch Vašich srdcích zůstanou napořád a nikdy na ně nezapomenete a budete stále jejich fanoušky. Tento článek jsem napsala také proto, aby jste si to uvědomili, že W.I.T.C.H. není jen tak k zahození. Přeci je to pohádka našeho dětství, kdy jsme to milovali a jen tak na ně zapomenout? To nesmíte! Bohužel už asi nevrátíme čas, ale záleží na nás. A na věku kolik Vám je též nezáleží, jsou i starší jedinci, než jste sami vy! Stačí se podívat na obrázky, které jsem Vám sem k tomu přidala (jsou to ty nejnovější z letošního a minulého roku). Všechno to jsou fanoušci W.I.T.C.H. a přesně k nim patří tenhle článek takto to udělali i oni, nikdy na ně nezapomněli a jsou v jejich srdci pořád. Tohle jsou ty osoby a jejich mnohem víc!! A já patřím mezi ně! Rozhodně se nemáte za nic stydět, W. je nádherný děj, plný čar a kouzel. Když jste si to přečetli celé tak Vám moc za to děkuji a doufám, že si z toho něco vezmete. Ještě jednou děkuju a nezapomeňte, že W.I.T.C.H. jsou "Navždy v našich srdcích" tak jak nese název tohodle článku. Věnováno mému milovanému W.I.T.C.H. a zbylým fanouškům. S pozdravem Adminka této stránky Will.


Žádné komentáře:

Okomentovat