Seriál W.I.T.C.H. - informace

Seriál W.I.T.C.H. - informace

25. října 2014 v 21:59 | Will

Výroba/Animace: Paříž, Francie
Žánr: Animovaný, dobrodružný
Země původu: Itálie
Tvůrci: Gary Tomlin, Elisabetta Gnone
Počet epizod: 52 (26 v každé sérii)
Délka: 22 minut
První vysílání: 18.12.2004
Ukončení seriálu: 23.12.2006
Česká verze vysílána: poprvé v roce 2005
Kanál: Jetix, později Nova (v ČR)
Produkce: Buena Vista Television USA
Výroba: Studio NMB
Hlavní režisér studia: Bruno Bianchi (zemřel 2.12.2011)

Základní informace: jedná se o animovaný seriál založen na základě italského manga komiksu/časopisu nejen pro dívky. Vypráví příběh o pěti mladých devčat, kterém bylo svěřeno Srdce Kondrakaru pod účelem chránit svět před zlem. V seriále mají za úkol porazit krutého a zlého prince Phobose a tím vrátit na trůn opravdovou dědičku Elyon. Ale po úspěšném vítězství v první sérii přichází další zlo. Nerissa, nejen bývalá strážkyně sítě, ale zlá a velmi krutá čarodějnice, která chce získat Srdce od všech zemí a planet a tím ovládnout celý Vesmír. Strážkyním se, ale podaří všechno nadpřirozené zlo porazit a vrátit světu naději a mír.
Určeno pro jakýkoliv věk u dívek a chlapců, vysíla ze ve 74 zemích. Seriál získál respekt nejen od příznivců komiksu, ale také od mladých fanoušků ze žánru fantasy. Po dobu dvou let oživená série nejoblíbenějších čarodějek na světě byla vysílána na kanálech Toon Disney, Jetix, CBBC, CTC (žádný z nich už neexistuje) a nejprve prodávány na DVD. V ČR DVD čarodějek vyšlo až v roce 2011.
Jak to vzniklo: na vytvoření animovaného seriálu začalo pracovat mnoho skvělých a profesionálních lidí, včetně Bruna Bianchi(režisér francouzkého studia), který pracoval na televizním seriálu nejen W.I.T.C.H. ale i "Co je Andy". Spisovatelé ze Spojených států přišli s příběhem na základě originálu, ale ne ho opakovat. Proto je oživená série velmi odlišná od komiksu.
Jak se dalo očekávat umělci kreslili ručně a to pečlivě (oblečení, zadní strany). Seriál se kreslil pomocí speciálních per připojených k počítači. Poté obraz, který se objevil na obrazovce přidávaly se k němu speciální efekty. Nakonec bylo vše odesíláno do Číny, kde pracuje víc než 180 animátorů. Pozadí překrývá obraz dalších snímků. Když je video dokončeno, přidají se zvuky. Text vyjádřený od zkušených herců a herečk. Nejzajímavější je, že celý proces vytváření jednoté série trvá asi týden.

NÁZORY DIVÁKŮ:
Divák č.1: Vím že tento seriál je primárně určen holčičkám, ale musím se přiznat že jsme jej taky "sledoval". Když někdy před 7-8 lety, na naší kabelovce začal bežet Jatix, tak jsem se na něj docela rád díval (ano i ve svých 18 jsem se rád díval na kreslené seriály, no dívám se na ně rád dodnes :-)) Tento seriál tam běžel také, a pokud jsem na něj zrovna narazil, tak jsem se na něj mrknul. Příběhy byli docela nápadité a i napínavé. Dějově si nezadají s kdejakou moderní fantasi.Je tam akce, napětí, intriky, tajemství. Prostě docela oddychová zábava.

Divák č.2: Seriál o pěti kamarádkách, které ochraňují Zemi před všelijakými příšerami. Se svou malou sestrou se někdy koukám na kreslené pohádky a musím říct, že jsem viděla i horší. Nejvíce se mi na tomto seriálu líbí znělka-je hodně chytlavá. Dobrý na zabití volného času.

Divák č.3: Pro děti rozhodně průměrný seriál který se docela podobá špionkám. Jako malá jsem ten seriál měla moc ráda, ovšem teď, když na něj koukám je to pořád to samé dokola. Ale, jak říkám není to ten nejhorší seriál, ale ani ten nejlepší.

Divák č.4: Všechny seriály ze starého dobrého Jetixu, jsou moje dětství. Když si vezmu konkrétně seriál W.I.T.CH. Tak musím uznat že se mi líbil. Sice po letech mě už to tak nebaví protože, co jsem zjistila jeden díl a je to pořád dokola, ale o tom ani mluvit nechci. Užila jsem si při sledování skvělé chvíle a to hraní si na čarodějky a to rozhodování která nakonec budu. Líbil se mi i vtip který se odehrával kolem Cornelie. Tento seriál má ode mě 90 % :)

Divák č.5: Ano, tento film je sice pro holky, ale proč se nepodívat.... zarazilo mě, jak obrovskou fantasii ten doporučit malým dětem? Klidně... jenže dobro zde stále vyhrává, nic se vlastně neděje a holčičí starosti (nemyslím menstruaci) jsou celkem nuda... no pro holky možná, pro mě nikoliv. (Viděno asi tak 20 dílů - furt to samé...)

Divák č.6: Jako malá jsem si kupovala hlavně časopisy W.I.T.C.H. a seriál jsem neznala. Až nedávno jsem se koukla na několik dílů a trochu mě zklamal. Možná už jsem na to stará...no prostě mě to nějak nechytlo. Jediný pozitivum je na tom ta znělka, která - jak už tady někdo napsal - je celkem chytlavá. Dávám 50% hlavně z nostalgie a taky kvůli Will, kterou jsem z nich měla nejradši xD

Žádné komentáře:

Okomentovat