Kdo kreslí W.I.T.C.H.? - Giada Perissinotto

KDO KRESLÍ W.I.T.C.H.? - GIADA PERISSINOTTO


Jmenuji se Giada Perissinotto, narodila jsem se 5.ledna 1973 v Římě. Od malička miluju komiksy Walta Disneye a japonské kresby. Studovala jsem na Akademii módy a odívání. Kolem roku 2000 jsem začala rozvíjet svůj styl spojený s manga. Tehdy vznikl můj první komiks "Země lidí". Dva roky pracuji v italské redakci měsíčníku W.I.T.C.H., pro který kreslím komiksy i jiné obrázky.
Je ,,Witch" v Itálii populární?
Giada: A jak! Je to nejpopulárnější komiks v Itálii! Dokonce předstihla i Topolina, což je italský Kačer Donald!
Jsi podobná některé z Čarodějek?
Giada: Vzhledem se nejvíce podobám Cornelii. To ji jsem nakreslila jako první! Nejraději mám ale upovídanou a veselou Irmu. Ona vždy říká, co si myslí, dělá srandovní obličeje a když je smutná, klidně se rozpláče. Myslím, že Irma je v Itálii nejpopulárnější postavou komiksu.
Jsi jedna z kreslířek W.I.T.C.H. Kreslíš část komiksu nebo celý časopis?
Giada: Každé číslo časopisu připravují dva lidé. Jeden si rozplánuje komiksové obrázky do čtverců a vytvoří obálku. Druhý kreslí a zpracovává vnitřní ilustrace. To je vlastně moje práce.
Na sletu W.I.T.C.H. ve Varšavě jsi se setkala s tisíci nadšených čtenářek. Nezaskočilo tě, jak je komiks populární za hranicemi země svého původu?
Giada: Od polské redakce jsem věděla, že Čarodějky jsou velice oblíbené! Ale ještě nikdy jsem neviděla tolik holek na jednom místě (smích!) Věřím, že i do Prahy přijede tolik nadšených fanoušků!
Giada se těší na setkání s vámi na Prvním velkém sletu W.I.T.C.H. v České republice 1.května ve Veletržním paláci v Praze!
  

Informace poskytnuty z časopisu 6/2004

Žádné komentáře:

Okomentovat