Moje DVD W.I.T.C.H.

MOJE DVD W.I.T.C.H.

1. září 2016 v 15:18 | Will |  Moje časopisy a knihy W.
Nikdy dřív mě ani ve snu nenapadlo, že bych si já, někdy koupila zrovna DVD WITCH, vzhledem k tomu, že mám všechny díly stažené v počítači. Vlastně aji na flešce je mám, díky které si je pouštím do televize. Ale jak víme, tak díly, které se dají stáhnout v češtině z ulozto.cz a online shlédnout na YouTube, jsou nahrané z Novy. Bohužel, už to bude hodně let zpátky, co tam Witch seriál vysílali. Tuším tak cca rok 2006, možná i 2008, ale nejsem si jistá, ve kterém roce to přesně už bylo. No a teď k tomu hlavnímu, co jsem chtěla vám chtěla sdělit. Nevím, jestli si toho už někdo všiml, ale díly nahrané z Novy jsou v nehorázně příšerné kvalitě. Je to strašně rozostřené a rozmazané a nedá se na to moc dívat. Obzvlášť 1.serie (1. Začátek) je na tom nejhůř. Nemá to ani svou pestrost a správnou barevnost. Ale já, jako obrovský milovník seriálu Witch, jsem se rozhodla, že ty díly chci mít nejen originální bez loga Novy na pevných discích, ale i v krásné kvalitě. Takže se to vyyplatilo si koupit celou první a druhou sérii. Dnes jsem spustila první díl "Začátek" a musím říct, že je to opravdu dokonalá kvalita a super podívaná. Nahrávané díly ještě k tomu s logem Novy se můžou jít vycpat. Hlavně, že tam to logo Novy už nestraší. V tu chvíli jsem si připadala, že snad ani nekoukám na seriál Witch. Opravdu velký nezvyk, jak je to rozdílné. Jsem opravdu za ty DVD ráda, že je mám v originále, seriál zbožňuji a opravdu vám to musím jen doporučit. Určitě nebudete litovat. Prosím jen hloupé připomínky, kterými budete mířit k tomu, že se tu vychloubám a podobně si prosím nechte. Dávám sem jenom recenzi a čistý názor na tyto produkty Witch. Pouze jsem to zhodnotila, co se týče kvality. Předpokládám, že se jedná o HD, ale nejsem si jistá. Není to nikde napsané. Rok vydání v ČR je 2011.

A takhle nějak vypadají moje DVD v mé poličce, kde mám uschované jak všechny časopisy, tak i knihy. 1.sérii jsem si objednávala to celé supr balení (jen jsem si to z krabičky vyložila) a 2.sérii jsem si musela kupovat jednotlivě, protože druhé balení už nevydali, ale nevadí.

Tady je pohled na velké balení 1.série ze všech stran. - balení obsahuje 6 disků.


Náhled jednotlivých DVD na celou 1.sérii (celkem 6 disků)

a tady na 2.sérii (celkem 7 disků)

No a co se týče disků, tak úplně na prvním DVD je disk barevný a jinak na ostatních je jen takto černobílý

No a tady jako bonus jsem vám musela vyfotit moji milovanou seriálovou pohlednici Witch s originálním seriálovým obrázkem, který mám i na designu. Prostě já seriál Witch zbožňuji, je úžasný<3

Žádné komentáře:

Okomentovat