W.I.T.C.H. promění Vaše školní dny ve dny kouzelné

W.I.T.C.H. promění Vaše školní dny ve dny kouzelné

3. září 2013 v 15:54 | Will
Ahoj! Dneska bych chtěla napsat o školních potřebách W.I.T.C.H. Tak jak už to jednou říkali v televizní reklamě, že Witch promění Vaše školní dny ve dny kouzelné a já s tím souhlasím. Věci Witch jsem nosila pořád do
školy myslím do 5.třídy a pak 2 roky přestala je nosit. A když jsem je nosila tak mě to připadalo, že je škola pro mě veselejší díky kouzelným Witch. Ale od tohohle roku jsem se to rozhodla napravit a koupit si nějaké nové školní potřeby a taky jsem tak udělala budu je nosit do školy. Vy kdo máte rády Witch tak si určitě do školy nějaké vemte!
A teď se Vás zeptám co nosíte do školy vy s Witch? Já např tohle! Je to nové :) Ten penál s Will je úžasnej má tolik přihrátek na tužky, prostě úža! Jestli by jste měli zájem nafotím ho podrobněji :)
Penál s Will, mini lepidlo, mini ořezko, pentilka s razítkem ( konečně ji mám :D )

Žádné komentáře:

Okomentovat