Moje kompletní sbírka časopisů W.I.T.C.H. STYL

Moje kompletní sbírka časopisů W.I.T.C.H. STYL

31. července 2016 v 14:08 | Will |  Moje časopisy a knihy W.
Takže dnes vám představím moji kompletní sbírku časopisů Witch Styl, které mám ve svém archivu také všechny. Jak jsem se tak dívala, tak skoro nikde nic o nich není a ani nejsou zveřejněny kompletní obálky. Někomu se zdají docela nezbytné je mít doma, že v nich v podstatě není skoro nic o Witch, ale já mám na tohle jiný názor. Přece je to jen český tisk Witch a jako správný fanoušek je prostě musím doma mít také kompletní. Tyhle časopisy se dnes sháněji opravdu velice težce. Najde se málokdo, kdo je nabízí na bazaru. Tyhle časopisy u nás vycházely od roku 2007 do roku 2010. Každý měsíc jedno číslo a dárek především nějaká kosmetika apod. :) Celkem vyšlo v ČR 42 časopisů Witch Styl.





poslední ročník co vyšel 2010 pouze do čísla 6, takže to nedotáhli dokonce a vycházel jendou za 2 měsíce a pozměnili design časopisu tak, že protáhli obálku, takže už nebyly tolik do šířky.

Máte doma všechny časpisy Witch Styl, nebo nějaké a nebo jste to nekupovali vůbec?

Žádné komentáře:

Okomentovat