Mé nejvzácnější věci W.I.T.C.H.

Moje tři nejcennější věci, které vlastím<3

30. března 2017 v 12:26 | Will
Týjo, to je doba co? Nejméně 6 měsíců jsem o sobě nedala znát. Nebojte, ještě žiju!! :D Jen toho času není moc. Dnes jsem dostala takovou chuť napsat o mých 3 nejoblíbenějších věcí s Witch, které mám doma. Tyto 3 věci pro mě znamenají opravdu hodně, nejen to, že jsou to nejstarší věci, co mám doma. Nejprve bych začala nejstarším a zároveň úplně prvním časopisem Witch, který vyšel v České republice 1/2002. Tohle mít doma je pro většinu sběratelů hotový poklad. Časopis je starý 15 let a proto ho uchovávám opravdu pečlivě. Dále tu máme nejstarší diář po kterém sběratelé také šílí a shání ho. Bohužel teď už to je bez šance. A nakonec poslední věc je pohlednicová karta s motivem seriálových Witch. Tato karta je opravdu moc vzácná a zajímavá. Popravdě nevím, kde se dřív sehnala nebo jestli byla v časopisu? Nevím o ní nic. Je zvláštní obrázkem seriálových Witch, který nikdy nebyl vidět na wallpaperových obrázcích seriálu.

Žádné komentáře:

Okomentovat