Moje povlečení W.I.T.C.H. (2014)

Moje povlečení W.I.T.C.H.

15. srpna 2014 v 13:17 | Will |  Moje sbírka věcí W.I.T.C.H.
Zdravím hodně z Vás si psalo, abych vyfotila svoje všechny povlečení Witch! Mám zatím jen 2, zatíím!! :D Budu mít 3! Schválně, které jsem si nakonec vybrala? :DD No a teď k těm povlečením co doma mám :D

Tohle povlečení mám hrozně ráda z důvodu, že kresby Witch jsou na něm provedeny naprosto dokonale a taky na mě působí pěkným dojmem. Je takové zeleno-modré a je to jediné povlečení, které seženeme v takových barvách. Tohle povlečení mám od roku 2008 a dostala jsem ho jako dárek. Na to jak je staré je pořád krásné a jako nové (njn kvalita witch)!! :D Tohle povlečení je takové netradyční, když jsem ho kamarádkám ukazovala tak tvrdily, že ho ještě něviděly :D. Je takové neznámé a právě ho mám povlečené! :D Dokonale se pod ním spí a je oboustranné.
Toto povlečení je hodně drahé, normálně stojí 800kč

Když povlečení obrátíme tak z druhé strany je tento nádherný potisk! Já totiž zbožňuji povlečení witch když jsou oboustranné! Takže kupuji jen ty :)
Tak tohle povlečení miluji ze všeho nejvíc! Mám ho od roku 2007 a objednala jsem si ho přes internet "kdysi" :D Toto povlečení bylo snad všude se mnou na všech dovolených kde jsem byla :D Vždy si ho beru sebou! :D Na něm se mi strašně líbí potisk a jak jsou witch nakreslené! Jinak promiňte za tu fotku, je takové pomačkané...zrovna ho povlečené nemám...

Tady se mi to podařilo trochu narovnat :D Jinak tohle povlečení je ve 3 barvách k zakoupení (modrá, růžová, fialová)
já mám to modré. Moc se mi líbí jak je i zdobené.
a takto vypadá polštář i z druhé strany je stejný. Toto povlečení je snad jedno z mála, které má i krásně propracovaný polštář! :D
no a zadní strana povlečení je taktéž dokonale propracovaná! Tohle povlečení je celé vydařené!

Které se Vám líbí nejvíc?
Máte doma také povlečení witch? a jaké?

Žádné komentáře:

Okomentovat