Všechny moje osušky W.I.T.C.H. (2007-2016)

Všechny moje osušky W.I.T.C.H.

15. srpna 2016 v 12:23 | Will |  Moje sbírka věcí W.I.T.C.H.
Dnes jsem se rozhodla napsat o dalších mých oblíbených věcí Witch. Předtím to bylo povlečení, které s motivem Witch hrozně zbožňuji a dále tu máme osušky!! Doma mám zatím jen 4 velké osušky a 6 malých ručníků. Moje první osuška Witch je tady ta modrá s přeměněnýma Witch. Mám ji od roku 2007, tudiž je moje jako úplně první. Tato osuška se mnou cestovala každý rok k moři a je také focená na pláži. Bohužel teď je už hodně opotřebovaná a tak to je moje jediná fotka, kde ji mám vyfocenou téměř jako novou.
 Moji druhou osušku jsem dostala na Vánoce 2010 a taky se mnou všude byla a hodně se opotřebovala, což mě mrzí.

a teď moje nové osušky, které jsem sehnala za poslední dva měsíce! Mou třetí osuškou se stala přímo tato obrovská. Je ohodně větší než ostatní a mám z ní radost! Tuto osušku si budu hodně šetřit. Staršně mě mrzí, že ty osušky nevydrží dlouho výrazné :/

a tady ta nejnovější. S přeměněnýma Witch

jo a tady ještě ty ručníky malinký :D

Žádné komentáře:

Okomentovat