Zase nové povlečení a už jich mám 5 (2016)

Zase nové povlečení a už jich mám 5

5. srpna 2016 v 13:10 | Will |  Moje sbírka věcí W.I.T.C.H.
Není to ani možný, ale už mám druhý nový povlečení Witch v tomto týdnu. Chtěla jsem původně jen to modré s tím, že 4 povlečení mi bohatě stačí a navíc jsem ho hrozně chtěla. Ale po hledání na bazaru jsem narazila na jednu paní, která nabízela povlečení Witch, které jsem za celou dobu, co znám Witch neviděla nikde v obchodě a ani na českém eshopu. Tohle povlečení jsem obdivovala již od roku 2006 jen na obrázcích a staršně se mi líbilo a vždy jsem ho chtěla. Ani ve snu by mě nenapadlo, že bych jej někdy mohla mít! A ono se stalo, já ho mám. Je strašně nádherný, líbí se mi strašně moc, protože je na něm vyobrazená hlavně Will :3 Tohle povlečení se prodávalo totiž jenom v Polsku, takže se jedná o polskou kolekci Witch.





Tohle povlečení je naprosto úžásné. I peřina není z obou stran stejná. Ze zadu najdeme takový potisk

detail: jména a živly witch

No a teď k polštáři! I ten dostal hezké propracování. Ze přední strany nádherná Will

a z druhé strany ostatní Witch. Já jsem si ten polšář úplně zamilovala <3

To budou opravdu nádherné sny. Povlečení je ze stejného materiálu jako to modré a je opravdu velmi příjemné a kvalitní.

A na závěr sem přidávám promo fotky toho povlečení, jak jsem ho asi před 10lety obdivovala jen na obrázku

Žádné komentáře:

Okomentovat