W.I.T.C.H.: SLET STRÁŽCŮ AURAMERS 13.8.2020

 


Zdravím všechny fanoušky a sběratele W.I.T.C.H.! Dnes přicházím s netradičním článkem. Dne 13.8.2020 v Brně, já Ari Aura a Willer Auramer se poprvé setkali tváří v tvář. Mnozí z vás asi nemají ani sebemenší tušení, kdo je za záhadnou bytostí pod pseudonymem ,,Willer Auramer". Tak já vám ho alespoň trochu představím. Willer Auramer, věrný a oddaný fanoušek W.I.T.C.H. od roku 2007, obrovský sběratel/collector W.I.T.C.H. za Českou republiku. S Willerem jsem se seznámila zhruba před 6 lety díky mému blogu, tenkrát ještě na existující platformě blog.cz. Zanechal pod jedním článkem opravdu originální komentář s tématikou a principu uvažování odlišujícího se úplně od ostatních. A to nejen tím, že nepoužívá při psaní normální a klasické písmeno ,,V" a všude místo klasického ,,véčka" píše pouze dvojité ,W". W=Witch. To dává smysl. :D 
Po téměř šestiletém psaním, samozřejmě někdy i s většímy časovými rozestupy mě napadlo pozvat Willera Auramera na sraz. Když jsem mu to nabídla, svoje pozvání přijal a konečně jsme se za pomocí teletransportu mohli sejít v reálném světě, nikoliv ve virtuálním.
Jsem moc vděčná za setkání s takovouhle osobou. Je vyjímečný a není jako ostatní, dovolím si říct, že je snad i jediný na světě.
 Jako jediný z mnoha mě nikdy neodsoudil a naprosto chápal můj zápal v collectorství W.I.T.C.H., protože to má stejně jako já. On pochopil mě a já zase jeho. Mohli jsme spolu řešit tématiku Witch celé hodiny a bavit se o vlastním sbírání věcí Witch úplně otevřeně a nikdo z nás nenabyl žádného dojmu, že se jeden z nás nad druhým vytahujeme, kdo má víc věcí nebo, kdo je lepším sběratelem. Prostě nikdo nepociťoval žádný vzrůst nějaké konkurence. Toto je hlavní problematikou pro mě, se kterou se potýkam ve virtualitě i v realitě docela dost na běžném pořádku. Mnoho lidí, tedy respektive sběratelů Witch nabýjí dojmu ,,srovnávat se s druhými sběrateli, něco si dokazovat, že jsou lepší, dělat zlomyslné podrazy, urážet sprostě, střílet si z ostatních jenom z prostého důvodu, že jim ZÁVIDÍ. A co je závist ve skutečnosti? Závist je jen pouhá slupka, obal, který když oloupeme, vykoukne na nás OBDIV. ,,Závist je jen pouze skrytým obdivem." Můj nejoblíbenější filozofický citát.
Na závěr, abych to shrnula. Já osobně skoro 10 let jsem žila ve falešném, pomstichtivém, někdy až zlomyslném spolku, o kterém jsem byla přesvědčená, že se jedná o pravý spolek vřelého přátelství. Bohužel, zrázu přišlo obrovské zklamaní a velká ZRADA. Opravdu mě to hodně a bolestivě velmi vzalo a zasáhlo citvou složku. To se ale změnilo v tentýž onen den, kdy se já Ari a Willer potkali. Díky němu jsem zjistila, co je to opravdové přátelství v rámci collectorství/sbírání Witch a taky, co jsou to falešní sběrateli, ti, kteří mají pouze tu tendenci si něco dokazovat a předhánět druhé.

Pravý collector nikdy nezávidí druhému sběrateli, sdílí vzájemnou radost s druhým sběratelem, který právě získal něco nového do sbírky, nepovažuje ho za konkurenci, nenabýji dojmu, že se ten druhý nad ním vytahuje, pomáhají si navzájem v doplňování sbírky, vyměňují věci, odkupují věci...

Hvězda přátelství, element Will Vandom - Quint Essence. Já a Willer Auramer máme stejnou. Tu jsme si spolu předali.
Willer Auramer má i vlastní tetování. Nosí originální tkaničky do bot Witch.
Záclona Witch, překvapení jako dárek pro mě od Willera, všiml si, že ji ve sbírce ještě nemám. Opravdu krásný dárek, který mě velice potěšil. Já samozřejmě měla také připravené dárečky Witch pro Willera.
A na závěr ukázka dalšího dárečku od Willera Auramera. CEM-M Witch!!




1 komentář:

  1. 🫠🥲 [💖] děkuji ...to stoji za přečtení 👍 (článek jednou a navždy) °•Once&Forever•°

    OdpovědětVymazat