Dračí vítr

Dračí vítr

18. srpna 2011 v 10:37 |  Knihy s příběhem
Když Hay Lin navštíví v nemocnici strýčka Kaa, dostane od něj starou lucernu. Je to Liina lucerna. A babiččino poslední přání bylo, aby ji Hay Lin dostala, až přijde ten pravý čas. Ale kdy to bude? Možná je to právě teď...
Kdo je Lin a co je to za podivnou zvonkohru, kterou slýchává Hay Lin ve svých snech? Něco se děje a Hay Lin nepochybuje - tohle je případ pro W.I.T.C.H.!
Ukázka z knihy: ,,Óóó, podívejte!" vydechla užasle Irma. Zrcadlo začalo jasně svítit. Uvnitř se objevila hora, ta hora, kterou jsem tak dobře znala ze snů. A docela jasně jsem slyšela cinkot větrných zvonků a dívčí hlas, který mě volal. ,,Vznečená Lin, poslouchej mě. Pomoz nám v našem trápení!"






  • Český název: Dračí vítr
  • Originální název: The Cruel Empress
  • Anglický název: The Cruel Empress
  • Autor: Lene Kaaberbøl
  • Ilustrace: Rasmus Funder
  • Rok vydání: 2002 v ČR 2003
  • Počet stran: 113
  • Počet kapitol: 8
  • Charakter: Hay Lin
  • Hodnocení: 90%

OBRÁZKY Z KNIHY
Můj obsah:
Tentokrát je to Hay Lin, na koho se valí problémy a věci, kterým nerozumí. Slýchává ve svých snech podivnou zvonkohru a navíc se jí zjevuje záhadná paní Liu. Strýček jí věnuje starou lucerničku, o které babička Yan Lin kdysi prohlásila, že ji Hay Lin dostane, až nastane ten pravý čas. Něco se děje a Hay Lin nepochybuje o tom, že tohle je případ pro W.I.T.C.H.
Recenze: Příběh nikde nevázne a je psán snad s lehkostí větru, pro čarodějku vzduchu tak typickou. Pro většinu z vás bude čínské pozadí příběhu určitě příjemné a knížku zhltnetejako já. Ve mně osobně vzbudila příjemný klid a Witch pocit.

Žádné komentáře:

Okomentovat