Zelená magie

Zelená magie

9. srpna 2011 v 10:29 |  Knihy s příběhem
Na mnoha místech v Heatherfieldu vyrašily pupeny, rozkvetly stromy a jarní kytky o měsíc dříve.Mýlí se Cornelia,když tuší, že divoké bujení má něco společného s ní ? Ztrácí kontrolu nad svým živlem? Co je to za ustrašený hlásek, který neustále slyší ve své hlavě? Něco není v pořádku, to je Cornelii jasné. Tenhle problém vyřeší jedině W.I.T.C.H.
Ukázka z knihy: Personál se udiveně rozhlížel, protože ještě před chvilkou to místo džungli rozhodně ničím nepřipomínalo. A skutečně. Během krátkého okamžiku, kdy mě Acey Jones zdánlivě ohrožoval, část vegetace najednou vyrostla skoro o půl metru a chňapla po něm svými zelenými šlahouny. Nechte toho, šeptala jsem v duchu, dejte mi pokoj! Červ. Červ přichází. V hlavě se mi ozval zase ten tichý hlásek a zaplavila mě známá vlna strachu.





  • Český název: Zelená magie
  • Originální název: Green fingers
  • Anglický název: Stolen Spring
  • Autor: Lene Kaaberbøl
  • Ilustarce: Rasmus Funder
  • Rok vydání: 2002 v ČR 2003
  • Počet stran: 113
  • Počet kapitol: 8
  • Charakter: Cornelia
  • Hodnocení: 99%

OBRÁZKY Z KNIHY



Můj obsah:
Hay Lin v Sheffieldu pořádá módní přehlídku svých kreací a hlavní modelkou je samozřejmě půvabná Cornelia. Něco ale není v pořádku. Corny doma nechá vyrůst květinu natolik, že rozbije květináč, pak samo rozkvete poupátko růže v jejích vlasech. Fotka Cornelie na přehlídce se objeví je v novinách a ona dostane nabídku na nafocení profesionálních fotek v modelingové agentuře v Ladyholdu! Je nadšená, ale nic nevychází přesně podle plánu - fotografování je úmorné a lidé jako Acey Jones nevrlí. Ke všemu z jedné rekvizity - ostružiny - vyrazí spousta šlahounů a Cornelia netuší, jak k tomu došlo. V hlavě se jí ozývá zoufalý hlas: Červ, Červ přichází, Červ má hlad... A pak přijde šok - na všech fotografiích se kolem ní vznášejí zelená světélka! Ztrácí snad definitivně kontrolu nad svým živlem? Pak zjistí, o co jde. Světélka, z nichž jednoho pojmenuje Plamínek, jsou tvorové, jejichž krásnou planetu napadl Červ. Pomocí Srdce se Strážkyně dostanou do říše Fylie s hlavním městem Hlad. Nakonec opravdu bojují proti červu Karokovi a snaží se Fylii zachránit.
Recenze: Poklad v knihovničce každé správné čarodějky jako jsem já. Budete skutečně vtažené do děje a prožívat s hrdinkami (hlavně s Cornelií) všechny emoce. Po přečtení dokonce možná pochopíte, proč Corny bývá tak nevrlá, neboť opravdu nemá lehký život a jako by se nad ní pohyboval temný mráček... Ke konci vytáhněte kapesník.

Žádné komentáře:

Okomentovat