Ebenová pyramida

Ebenová pyramida

20. června 2011 v 20:18 |  Knihy s příběhem
Irma má sen, v kterém se jí zjeví mladík s psí hlavou. Trpí ztrátou paměti a nemůže si vzpomenout, kdo je. Druhý den na pláži se jakýsi tajemný vodní proud pokouší Irmu stáhnout pod hladinu a utopit. Obrátil se snad její živel proti ní? Brzy nato se W.I.T.C.H. vypraví do Arquvary. Země však truchlí: dědic královského trůnu byl zavražděn Manorem, psím chlapcem. Je Manor mladík z Irmina snu?
Ukázka z knihy: Irma přešla k jednomu z vysokých oken a otevřela ho dokořán. Místnost zalila hřejivá sluneční záře a ona si uvědomila, že to skutečně musí být sen, neboť ještě před chvílí hleděla do matného měsíčního světla. Otočila se a spatřila chlapce, který se před ní snažil schovat. Měl veliké vlhké oči a... srst. ,,Ty jsi napůl člověk a napůl pes!" zvolala Irma překvapeně. ,,Prosím zavři to okno. Slunce mě pálí do očí," žadonil naléhavě a zakrýval si tvář chlupatými dlaněmi. ,,Je to můj sen," namítla Irma umíněně, ,,a já si rozhodnu, jestli bude den, nebo noc. Teď se mi to líbí takhle." Chlapec nasál vzduch jako pes, který větří nebezpečí. ,,On to ví," zašeptal. ,,On? Co kdo ví?" ,,Ví, že jsem uprchl, a teď mě hledá. Cítím, jak po mně slídí ten hlad... to světlo... zelené světlo jeho očí!"


  • Český název: Ebenová pyramida
  • Originální název: Ibenholtpyramiden
  • Anglický název: The Ebony Pyramid
  • Autor: Ruben Eliassen
  • Design: Rasmus Funder a Jette Darre
  • Ilustrace: Paola Campinoti a Mara Damiani
  • Rok vydání: 2006
  • Počet stran: 127
  • Počet kapitol: 12
  • Charakter: Irma
  • Hodnocení: 90%

OBRÁZKY Z KNIHY

Můj obsah:
Milovnice witch příběhů a hlavně Irmy, pozor! Je tu novela s tajemným názvem a čeká jen na vás. Pokud máte zálibu ve starověkém Egyptě, těšte se ještě více, neboť kniha hraje na mnohé jeho motivy. Irmina třída se s Collinsem vydává na výstavu v muzeu. Irmu doslova okouzlí jeden artefakt - záhadná černá pyramida se střírnými nápisy. Následují divné události. V Heatherfieldu dojde k záplavám, na pláži Irmu málem utopí ne tak docela vodní proud. Nakonec vyjde najevo, že v pyramidě byl jako ve vězení uvězněn psí chlapec Manor. Irma mu chce pomoci, a tak se pětka vypraví do říše Arquvary. Nevládne zde dobrá nálada, neboť dědic trůnu byl zavražděn a podezřelým je právě Manor. Nic ale není, jak se na první pohled zdá - zvlášť, když se poblíž vyskytuje zrádný králův rádce Ponticas.
Recenze: Hezky napsané, dobré črty dějové linie. Něco mi trošku vadilo - jistá nedotaženost. Pořád si také nemůžu spojit dohromady W.I.T.C.H. a Egypt. Jinak ale super a navíc roztomiloučké ilustrace!

Žádné komentáře:

Okomentovat